Yubileinoe Utrennee

Task

To promote a new product line of traditional cookies “Yubileinoe Utrennee”.

Solution

Competition application “Energy Bank” and morning communities.

Result

Cookies loved by several generations of Russians needed a new image among young audience. We created a bright community and an application for competitions with valuable topical prizes. “Energy Bank” was constantly enriched with new mini-games to hold current users’ attention and attract new ones.

Participants got energy for a game after registering their promo-code from a package of cookies. Integration of online and offline activities helped to get the key message of the campaign across — “Yubileinoe Utrennee” boosts your energy. During ten months participants did puzzles, played tetris, cooked and competed with friends in cooking tasty and healthy breakfasts.

Interactive community motivated users to cope with more tasks by making to-do lists for the next four hours and completing all the tasks.

On the whole, “Yubileinoe Utrennee” gave everything to retain vigour!

VK Facebook
Client
Smartica
Status
Completed
Tools
VK application
VK community
Facebook page
10 mnths.
application duration
297 kg
cookies we ate while working on the project
4 hours
enery boost from cookies

Бриф на проведение кампании

У вас уже есть подробно заполненный бриф и симпатичная презентация
общей маркетинговой стратегии? Вы большие молодцы! Высылайте его
и свои напутствия нам на hello@socialking.ru
Давайте познакомимся
Имя
Фамилия
Телефон
Электронная почта
Как называется компания?
Имя компании
Поделитесь ссылкой на сайт
Сайт компании
Чем компания занимается?
Мы занимаемся разными шубками, тысячами разных летних и зимних шубок. Все примеры вы можете найти у нас на сайте! Некогда объяснять!
А чем займемся мы?
По какому продукту/услуге требуется провести кампанию? Опишите свойства и сильные стороны.
Чем подробнее — тем лучше.
Скорее всего это будут шубки… или очки-пенсне… мы еще не решили, до старта кампании еще целый месяц! Определимся по ходу!