Libresse

Task

To increase loyalty among female audience at the age of 18-25.

Solution

Competition application on VK.

Result

A popular competition application that helped girls to make their dreams about a romantic journey come true! Every week participants showed their works and one lucky girl went to a dream city — London, New York, Paris, Amsterdam, Venice, Moscow. The most desirable capital cities of the world!

Sentimentality hides a multi-stage system of interaction with users. In the framework of the campaign a series of the product with special auction stickers which contained a code for participation was produced. The application included a postcard designer, where it was possible to change background, add various graphic elements, music and a love message. Participants sent cards to their beloved ones, could share them on their wall, invite friends and join Libresse community — they got points for every action.

Let alone points, every week somebody’s dream came true!

VK
Client
Smartica
Status
Completed
Tools
VK application
53 000
participants
6
tourist vouchers
258 000
installs
Moscow
the most unpopular city

Бриф на проведение кампании

У вас уже есть подробно заполненный бриф и симпатичная презентация
общей маркетинговой стратегии? Вы большие молодцы! Высылайте его
и свои напутствия нам на hello@socialking.ru
Давайте познакомимся
Имя
Фамилия
Телефон
Электронная почта
Как называется компания?
Имя компании
Поделитесь ссылкой на сайт
Сайт компании
Чем компания занимается?
Мы занимаемся разными шубками, тысячами разных летних и зимних шубок. Все примеры вы можете найти у нас на сайте! Некогда объяснять!
А чем займемся мы?
По какому продукту/услуге требуется провести кампанию? Опишите свойства и сильные стороны.
Чем подробнее — тем лучше.
Скорее всего это будут шубки… или очки-пенсне… мы еще не решили, до старта кампании еще целый месяц! Определимся по ходу!